tisdag 2 mars 2010

Så där ja!

Då var helgen avklarad med kalas och åter kalas! Min älskling har fyllt gubbe (30!!) i söndags, så det var kalas med vänner på lördagen och kalas med släkten på söndagen.
Vanligt fika ( vad nu det är.. =) ) stod på menyn i lördags och smörgåstårta ( som min otroligt duktiga mor hjälpte mig med) stod på söndagens meny.

Han fick en massa otroligt fina tulpaner i alla möjliga färger och former!





Han fick även en fin uppsättning!





Det blev två stora smörgåstårtor som var supergoda!


Även en vanlig gräddtårta med fina ljus på.


Dessa paket fick han av mig och pojkarna.
Jag gjorde ett litet tagkort med kuvert.Jag har tejpat fast ett finare papper på den högra kartongen och i den fanns ett plånbokskort....
Jag gjorde kortet i lite manligare färger. Hade ett jättefint papper som jag sparat för ett speciellt tillfälle, och nu blev det ju perfekt! =) Jag gjorde "biljetter" där jag skrev lite olika saker som han fick, t ex flyg t o r till Stockholm, hotellboende och en 3 rätters middag. Han blev jättenöjd! =)
Tagkortet var lite enklare med ett kuvert och en liten tag i som man drog upp. Jag försökte hålla mig till gröna nyanser på paketen och kortet.
Jag hittade länkar till bägge korten på www.bellamios.blogspot.com.
Där finns det jättebra tutorials och jättemycket inspiration till både kort och en massa annat! Kika in och kolla! =)
Later! =)

4 kommentarer:

  1. Nå... jag har inte haft tid att blogga .... har inte riktigt haft nå att skriva eller visa bilder på:)
    När blir det smörgåstårta nästa gång?:=)

    SvaraRadera
  2. Shit va du är duktig!!! Allt blir ju superfint, vill gärna ha lite kreativitet från dig!! ;) #14

    SvaraRadera
  3. Erika: Hehe! Kanske smörgåstårta när jag fyller år, vad sägs om det?! =)
    #14: Kul att du är in och kollar! Du kan väl komma nån gång när vi scrappar så kan du få lite kreativitet och inspiration! =)

    SvaraRadera
  4. Vulket läckert kort du gjort till din "gubbe"... Tycker det är svårt att göra kort till män, men ditt är kanoners!!

    Ha en skön lördagskväll!

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...