torsdag 18 mars 2010

Stress, snö och klicker..

För en gångs skull så är det inte jag som stressar mest i vår familj, det är han med stort P. Tycker så synd om honom, jobbar typ dygnet runt. Jaja, men snart är det helg!
Det ska bli skönt, har känt mig tärd i kroppen de sista dagarna. Nästan som en analkande förkylning eller nått.


Så gårdagens vila var behövdlig och dagens likaså. Men dagens är lite ofrivillig, vill gärna fara på BCn men ska på kurs med vovven så det får bli att hoppa den här och dom kommande 5 torsdagarna.. =(


Jag har försökt inse att man inte hinner allt och måste prioritera! Och nu blev det vovven som vann. Och sen är det ju bara 6 veckor...



På tal om gårdagen, så hade vi en jättetrevlig scrapträff brudarna och jag. Japp, brudarNA. Den förlorade tredje musketören gjorde ett mycket trevligt gästspel (hoppas inte) och joinade oss.

Nu ska jag gå och plocka ihop lite Frolic och leksaker och sen ropa ner hunden och off we go! =)

Just det ja, dagens STORA minus..
Stora. Spindlar. Hata.
Later!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...