fredag 26 februari 2010

Nytt projekt!

Jepp, jag har lite pyssel på gång. Det är grymt bra sjukgymnastik har jag kommit på! Att pyssla alltså! =)
Men det tar fruktamsvärt lång tid! Sånt som brukar ta 10 min kan ta (utan att överdriva) en halvtimme och kan kräva smärtstillande efteråt. Ganska löjligt egentligen.
Provade ett combat-pass igår för att se om jag skulle vara tvungen att sjukskriva mig längre men det gick ganska bra, gjorde bara lite ont och har ont i dag men under kontroll kan man säga.
Så back to work på måndag! =) Lagom till inventeringen....

I helgen har vi kalas för hela slanten!! Så därav mina projekt! Kan inte visa dom förrän till veckan så håll ut, dom kommer till veckan.

Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...