tisdag 23 februari 2010

Iskallt!

Det är verkligen svinkallt ute! Och det verkar som att kylan bara håller i sig!
Det är lite tråkigt för det går inte att vara ute och vi fick en sån fin rutin förra veckan min lilla kille och jag- att promenera på isen.
Det var hur härligt som helst! Vi gick nästan 2 timmar per dag! Hade med mig kameran för en gångs skull! =)
Han hade lite frost i "skägget" men satt faktiskt stilla nog länge så att jag kunde få honom på kort!

Annars händer (HAHA) det inte så mycket här hemma.. Jag pysslar på med det jag kan och orkar med. Bakade kolakakor igår och det var faktiskt skönt att knåda degen. Låter lite sjukt men det var en bra, försiktig övning.
Hade tänkt prova på att springa lite på bandet igår när jag lika var där borta vid gymmet men det blev inte, kände av lite halsont så jag skippade det. Och det har inte blivit bättre under natten, snarare tvärtom så det blev en kort promenad runt kvarteret idag. Ska ta några flera korta under dagen. Kanske kan prova springa imorrn om det är bättre.

Min stora älskling, och man, ska tapetsera i lilla toan ikväll! Det blev bara förberedelser igår.. Så det blir spännande att se hur det blir! =)

Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...