söndag 3 januari 2016

Ett år senare.



Så har det gått mer än ett helt år sedan jag uppdaterade denna blogg. Oj. Vet inte om jag ska skrota eller ta tag i den. 
Ger den ett till försök tror jag. 

Vad hände 2015 då? Sammanfattningsvis- kettelbell hände.
Jag gick en introkurs i januari på True grit och föll pladask. 
Började tävlingsträna longcycle och gjorde min tävlingsdebut lite väl oplanerat på cup of Scandinavia i september. Ingen placering med mina 64 reps men min första 10 minutare var gjord.


Sedan var det dags för SM i oktober. Lite mer planerat och lite bättre tränad så gav mina 73 reps mig ett silver. 



Nu har jag börjat ge mig på lite tyngre vikter, men några småskador och min dåliga rygg bromsar mig mer än jag vill. Jag måste lära mig att skynda långsamt, men det är tufft. 

I övrigt i år så fick våra vänner en fin liten Jake i maj. 
Min bästa väns bröllop (kunde inte låta bli.. ) i augusti blev ett minne för livet. ❤️
Så nu blickar jag framåt och välkomnar 2016 med öppna armar! Bring it on!

Kram E.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...