fredag 28 november 2014

Blinka lilla stjärna där..



Jag älskar stjärnor. Jag älskar att stå i mörkret och titta upp på stjärnhimlen och se dem brinna långt där borta. Jag älskar att jag varje gång hör Baloos röst i mitt huvud säga "stjärnor är solar långt borta" (lyssnade på kassettsagor när jag skulle sova när jag var liten och den frasen fastnade..). Jag älskar ordspråket "goda vänner är som stjärnor, du ser dem inte alltid men du vet att de finns där". Jag älskar stjärnorna i mitt liv. 

Har du stjärnor i ditt liv? 

Kram E.

1 kommentar:

  1. Jag älskar stjärnklara kvällar och då månen är som en enorm hushållsost!

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...