fredag 13 november 2009

Stockholm igen!

Så där ja!
Nu ska jag berätta varför det dröjt i min uppdatering, och det har egentligen inget med scrapping, pyssel eller skapande att göra för fem öre men jag berättar ändå för det är så grymt! =)
I söndags åkte jag ner till Stockholm och mötte upp mina 9 polare som åkt ner fredag och/eller lördag. Tanken var att även jag skulle åka ner fredag men en tråkig händelse krävde min närvaro i länet under helgen så det fick bli en ombokning av biljetten och en senare nerfärd än dom andra brudarna. Men det gick bra det också! =)
Jag fick plats i den ena lägenheten som ligger centralt i Gamla Stan så där bodde vi 4 st.

Måndagen bestod till mesta delen av shopping, shopping och åter shopping! Mycket trevligt om jag får säga det själv! ;)
På måndakväll var vi ute och åt en MYCKET god middag på kvällen och drack lite goda drinkar och så.
Tisdagen bestod av lite mer shopping och sen på kvällen........






Behöver väl egentligen inte förklara, men jag gör det för dom som inte förstod mitt lilla fotomontage ( jag är INTE bra på digiscrapping.. ):
JAG VAR OCH SÅG PINK I GLOBEN!!!!!
Och det var helt grymt! Hon är fruktansvärt duktig på att sjunga och alla akrobatiska övningar som hon hade för sig- helt otroligt!
Jag är fortfarande helt salig.. Lär vara det ett tag! =)

Later! =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...