söndag 22 november 2009

Pyssel

Har faktiskt hunnit med lite pyssel i mitt hektiska liv i veckan, men jag kan inte riktigt dela med mig än för en del av det är en present som ska överlämnas först nästa lördag och jag vill inte förstöra äverraskningen för födelsedagsbarnet! =)
Men jag lovar att lägga in lite bilder nästa vecka för det är verkligen något som jag vill visa upp. Har fått inspiration från en blogg som jag brukar gå in på ibland när jag behöver få inspiration. Jag tycker att den är helt fantastisk!
Mer om det nästa vecka!

Det blev mest pyssel i början av veckan. Måndag med min goda vän som vanligt och tisdag kom min syster hit och vi pysslade lite. Sen har det legat lite lågt tyvärr men ska gå och göra lite julgrejer nu tror jag! =)

Hur designar alla sina julkort i år? Jag har lite problem att hitta min stil när det gäller dom.. Faller in i samma mönster och stil som jag hade förra året och jag vill ju gärna hitta på något nytt i år. Så om någon har något förslag så välkomnas det med öppna armar!

Ha en fortsatt trevlig söndagkväll! =)
Later! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...