lördag 1 augusti 2009

Shopping!

Häromdagen ( är det ens ett helt ord?!) var jag nere på stan och tog en fika med en gammal vän till mig, och det var supertrevligt varav vi betsämde att allt för många år gått mellan våra återseenden - av förklarliga utlandsliknande skäl dock! =)
Men nu är vi ju bägge i stan, så varför inte ta upp kontakten?
Så en fika för några dagar sen och en shoppingrunda i Luleå i dag! Mycket trevligt må jag säga!
Och kul att gå med en tjejkompis som faktiskt tittar på grejer också, och inte bara en karl som springer i hasorna.. =)
Summan av kardemumman- jag har haft en skittrevlig dag!
Och kvällen ser ju inte ut att bli så tråkig den heller! - För att inte tala om nästa vecka!
Älskar semester!

Håller dessutom på med ett bröllopskort till en vän till min man, och det ska bli 2 till inom en snar framtid. Ska även påbörja ett lite hemligt projekt som jag inte kan visa här förrän en viss händelse ägt rum..
Men bilder utlovas!

1 kommentar:

  1. Jaha minsann, har helt missat att du har en blogg! Pysslig är du dessutom, riktigt fina kort du gör!!! Kram på dig

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...