söndag 2 augusti 2009

Helgen är över..

.. och den var superkul som vanligt! =)
Igår kväll hade vi en liten grillfest - eller liten och liten, vi blev ju ett gäng! Kycklingfilé stod på menyn och den blev perfekt grillad och alla blev väldigt nöjda och mätta! Till efterrätt blev det vaniljpannacotta med nyplockade blåbär, slå det om ni kan! ;) Skulle ta kort under kvällens lopp, men kameran verkar - som jag - ha semester, så det blev inga kort...
Det var en jättetrevlig kväll med goda vänner, så jag är överlag nöjd över helgen!
Jag skriver överlag på grund av att en oväntad sjukdom hos en älskling till mig blossade upp helt akut idag. Men allt gick bra, och antibiotika och smärtlindring inhandlat. Vi får se hur mycket sömn det blir i natt dock..
Förhoppningsvis lite grann i alla fall med tanke på vad som väntar imorrn! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...