måndag 25 juni 2012

Sov gott

Det bästa jag gjort för min skönhetssömn är att köpa en ögonbindel (Eller vad det nu heter, jag kallar den det i alla fall..).
Jag har blivit mer och mer känslig för ljus och vår rullgardin släpper igenom så mycket ljus på sidorna så att jag har svårt att somna och vaknar på morgonkvisten när solen går upp och ljuset strömmar in på sidorna. Men inte nu! Nu tar jag på mig denna och sover så gott så!

I natt tror jag också att jag kommer att sova extra gott efter ett härligt IW-pass och ett tungt benpass efter det. Trött i kroppen säger jag nu god natt!

Kram Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...