fredag 6 maj 2011

Favoritfredag!

Denna fredag är underbar!

För en gång i månaden så är jag ledig fredag och följande helg!

Förstår ni lyxet?! Att sen jobba 10 timmar om dagarna, det kan det vara värt ibland för att få 3 dagars ledighet!
Dagen började med en långpromenad på Grisberget (stadens underbara el-ljusspår) tillsammans med en vän och hennes söta hund som Ragnar accepterade ganska fort.
Sedan blev det STORstädning i hela huset! Dammtorkning och allt.. Det tog lite tid, men tillslut var jag klar och bumsade på några ärenden innan jag hoppade i duschen och sedan gjorde mig snygg och nu väntar jag på några brudar med en pizza (som jag inte ätit på typ 3 månader!!!!!) och sedan väntas några till brudar och sedan är det drinkfest.

En helt underbar fredag helt enkelt.

En favoritfredag!
Vad gör ni ikväll?!


Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...