tisdag 14 december 2010

Härlig helg, ryggont och 2 arbetsdar kvar!

Oj vilken härlig helg jag haft!
Julfest i fredags, syskonmys, spel- och glöggkväll i lördags och tv-mys i söndags! Härligt, härligt, härligt! Dock så har jag jobbat hela helgen men allt går bara man vill! =)
Och ibland går det inte riktigt som man vill heller.. I lördags vet jag inte vad jag gjorde, men jag har haft det på känn ett tag.. Har slarvat med ryggträningen de sista månadern och inte tränat alls de sista 3 veckorna så katastrofen är ett faktum och min ländrygg mår skit. Vilket ledde till att jag inte så effektivt kunde förklara krabba i lördags, men mina kära spelkamrater var glada ändå! =)

Idag är jag ledig och har ont i halsen. Fatta denna onda spiral som jag hamnat i! Snorig, ont i halsen, lite mindre snorig, inte ont i halsen men skittrött, snorig och trött.... Runt, runt, runt..
Men- jag började dagen med pepparkakste (suuuupergott och juligt så det förslår!), och ska fortsätta den med en tur ner till stan med min kära mor.
Jobbar bara 2 dar den här veckan, har schemats bästa vecka framför mig! Fredag-söndag ledig!
Så jävla sweet!
Bjuder på en härlig sommarbild från trädgården så att vi minns vad som snart kommer igen..
Jag lovar att om jag inte hette Elin skulle jag heta Lilja.. =)

Later! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...