lördag 13 februari 2016

Bananscones


Idag blev det bananscones till frukost. Recept återigen från fyscoachen.se
Supergott, påminde lite om bananplättar. Ett kokt ägg och en blodapelsin blev det till. 

Ikväll ska jag på tjejfest och kommer att lyxa till det lite med både bubbel och hämtmat. Inte vad som helst dock, ska försöka hålla det cleant trots att det är fest. 
Och ingen träning idag heller. Förkylningen sitter i fortfarande och har problem med luftrören. Torrhosta och lite svårt att andas gör att jag vilar idag också. Har fått tag i slemlösande tabletter och hostmedicin så nu hoppas jag det ska börja ge sig så att jag kan träna igen på måndag.
Börjar bli lite rastlös nu..

Hörs!
/ Elin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och lämna gärna en liten rad eller två så att jag vet att just DU varit här!
Kram Elin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...